tisdag 27 december 2011

Fast i datorns värld




Nu sitter jag här igen o kvällen bara rinner iväg. Visst, en hel del räkningar har blivit betalda, så lite nytta har jag gjort, menyn för morgondagen är planerad men sen försvann jag in i bloggens värld igen.

Ny design o drömmar om mer reklamintäkter;-) Nu får vi se hur mycket ni klickar om det ska göra någon nytta.

En tur till Väla planeras imorgon. Lite mer planering och inspiration inför sovrumsrenoveringen behövs. Tapeter ska väljas, garderober ska checkas igen o tänk om man kan hitta en sängmöbel på REA!

Biggest Looser missade jag inte förstås. Det är mitt favoritprogram just nu. Misterioso hade jag tänkt att se men nu blev det inte så, Svärdet och Spiran prioriterades av de andra i familjen. Jag protesterade inte. Det har förflutit många dagar med minimalt med datorkontakt. Det tar jag igen nu.

2 kommentarer:

  1. Ganska skönt att släppa datorn ibland. Eller hur:-)
    Har också förskt avhålla mig från denna under julhelgen!!

    Fin design!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja,det är svårt att låta bli datorn! Jag vet!
    Såg faktiskt "Misterioso" ikväll (somnade bara en kort stund) och den var bra!

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!