onsdag 28 december 2011

En vecka i Malmö




Jag måste berätta om en av julklapparna jag köpte till min älskade. En hotellövernattning i Malmö.
En bra julklapp tycker jag, som även jag har nytta av:))

MEN så klämmer min man ur sig på julafton (alltså innan julklapparna är utdelade): "Har jag sagt att jag ska till Malmö på kurs, en hel vecka."

"Hm, när då", undrar jag?

Ja naturligtvis visar det sig vara hela veckan efter hotellövernattning......Han kommer att få nog av Malmö den veckan vill jag lova.....Typiskt!



Nu blir det en shoppingrunda med de yngsta två tjejerna och älsklingen. Mot Väla!

7 kommentarer:

  1. Fast DU är ju inte med den veckan och kanske hinner han "rejka" lite först så kan han bli din personliga guide sen...?

    Kram Monica

    SvaraRadera
  2. Men så typiskt men ni kommer få det toppen ändå.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Men......hur kan sådant "bara" inträffa????

    SvaraRadera
  4. Otur, men det blir nog toppen ändå!
    God fortsättning, förresten!

    SvaraRadera
  5. Vilken osis! Men ni kan ju alltid åka över till Köpenhamn över dagen. Lite annat mitt i allt! :)

    SvaraRadera
  6. lagen om alltings jävlighet - men om han inte sagt till dig får han nästan skylla sig själv

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!