fredag 23 december 2011

Kostrådgivarna.se



Som en julklapp till oss alla som lever ett liv enligt LCHF-principer eller om man bara är nyfiken på vad det är, så lanseras idag en helt ny sida, www.kostradgivarna.se. Gå in o kolla, den ska bli spännande att följa. Den kommer bli ovärderlig nu i juletider för att få pepp o inspiration. Efter jul behövs den ännu bättre så man kommer på rätt spår igen om man nu har glidit i diket lite grand.

Anna Hallén var den som fick in mig på det här spåret för 4? 5? år sedan. Jag tror benhårt på det här och mår verkligen jättebra. Mitt problem är bara att jag trots allt inte går ner i vikt, eller rättare sagt, jag går ner i vikt men går upp igen så fort jag åker på semester o fuskar minsta lilla. Jag skulle verkligen behöva en kurs som får mig att hålla mig strikt till min kost. Då vet jag att det funkar. Har jag nu riktig tur kanske jag kan vinna en kurs via kostrådgivarna. Det hade blivit min bästa julklapp!!

1 kommentar:

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!