fredag 22 februari 2013

Lena Ph o jag

lenaphorup9_50f87f0ee087c359c69fb618

Bild lånad från Bacardiboy.blog.se/lenaph

Jag har inte många speciella idoler egentligen. Bruce Springsteen är en. En annan som ständigt återkommer är faktiskt Lena Ph. Kanske att hon är min största idol av alla. Jag har alltid beundrat henne, på alla plan. Hon är snygg, har en snygg kropp, sjunger bra o så är hon rolig och jordnära. Dessutom så gillar jag hennes låtar väldigt mycket.

Det är något magiskt med henne för varje gång jag ser henne på tv så tänker jag att jag vill se ut som hon. Sen glömmer jag nog av det igen. Nästa gång jag ser henne så tänker jag återigen: “Så där vill jag se ut”.

Ja det är bara att inse, om mindre än 6 månader fyller jag, hm harkel, host,  jämnt…... Jag kommer aldrig få en kropp som Lena PhSmilemen jag duger nog ändå….Alla har vi väl våra ideal som vi ser upp till. Lena Ph är mitt ideal.

Lena Ph kommer jag ändå fortsätta att beundra och hennes låtar bara älskar jag! Se Schlager det e mitt liv de se!

12 kommentarer:

  1. Men...hon har ju en närmast anorektisk kropp. Mager! Inte kan DET vara ditt ideal?! Tänk vilket jäkla slit och vilka uppoffringar det innebär att ha en sådan kropp! Tror inte att hon äter lchf heller. Nä hon livnär sig nog bara på salladsblad och citronvatten. ;-))
    Kvinna! Var nöjd som du är! (HM...pratar jag med mig själv också nu kanske? ;-))

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tja, har väl aldrig sett henne som anorektiskt precis...men förstår ändå vad du menar. Jag anser ändå att hon är snygg o bra på alla sätt och att jag ser upp till henne!

      Kram

      Radera
  2. Ja man får ju allt säga att hon är snyggare nu än för 20 år sen i alla fall.. =)
    Själv är jag väl ingen jätte-fan av henne, Springsteen dock. Han é min husgud.. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är hon snyggare nu, alla gånger! Jag Springsteen är suverän, då ses vi kanske i Stockholm i maj?

      Radera
  3. Jag gillar henne också, hon är grymt bra! Och vilken kropp, skulle kunna mörda för den ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker faktiskt att många av hennes låtar håller än idag. Man blir glad av dem.

      Ja vem skulle inte kunna mörda för den kroppen;-)

      Radera
  4. Ja, Lena är bra på alla sätt ! Sen att hon fixat lite med brösten vad jag hört från säker källa, det är en sak- snygg och duktig är hon!
    Gissa om hennes låtar är med i mina jympapass ;)
    Angående New York så har jag inte bott där, bara varit på besök där c:a 5-6 ggr. Min mans syster bor där.
    Du måste åka dit, det är en underbar stad!!!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, ja, det är väl inte så ovanligt idag antar jag, att man fixar lite här o där:-)

      SKA åka till NYC, jag lovar!

      Kram

      Radera
  5. Hon är Cool :)
    Ha en fin Lördag/Kram

    SvaraRadera
  6. Jag gillar henne också, hon är ju smålänning som jag :-) Hon är sig själv och bjussar på det, det gillar jag. Och anorektisk är hon inte. För kort för min smak däremot om vi ska diskutera kropp ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja smålänningar e kanske rätt ok:-) Jag gillar också att hon är sig själv. För kort däremot?? Hur kort e hon? Jag e 1.64...

      Radera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!