tisdag 30 oktober 2012

Incheckade o klara–mot värmen!

Florida, Fort Lauderdale

Ja jag tror att det här vädret ska duga:-) Nu är vi incheckade, färdigpackade och klara. Syrrans försök att skrämma oss med raggsockar på bloggen går vi inte på:-)

Tjejerna sitter o snattrar förväntansfullt medans jag o mannen nog mest är trötta o vill gå o lägga oss. Jag vill att det ska bli morgon, jag vill iväg!

Fricks frisörer

Dagen idag avslutades med en ny klippning, denna gången hos min ordinarie frisör. Hon var så snäll o ställde upp utanför ordinarie tid. Nu känner jag mig som mig själv igen. Nu kommer jag att sitta på planet med fin frisyr, nöjd med mig själv.

Nu lämnar vi huset åt tonårssonen att sköta, vi får hoppas han sköter om både sig och huset, på bästa sätt. Det är tur att man har många barn så det alltid finns någon huspassare!

1 kommentar:

  1. Det där ser ju inte helt fel ut :) skönt och så får du ställa om till vintertid en gång till i helgen :D

    Ha det jättebra!

    Kram

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!