torsdag 15 november 2012

Miami–London–Copenhagen–Båstad

Bonnet house, swan, svan, Fort Lauderdale

Ja nu sitter man djupt nedsjunken i tv-soffan igen med bara minnena kvar. Väskorna är uppackade och resdammet är bortspolat. Det känns rätt bra även om jag redan saknar värmen. Imorgon åker vi gemensamt till jobbet, bara en dag att jobba innan det är helg, det blir en bra mjukstart. 77 olästa mail noterade jag på jobbmobilen….där går väl förmiddagen åt till att bara läsa och besvara dem….

Hund, naglar, lila

Naglarna är återigen nyfixade med samma lila färg:-) nu hoppas jag de håller sig några veckor innan jag måste göra om de till svenska hutlösa priser. Jag kanske kan åka tillbaka till Florida bara för att fixa naglarna var 4:e vecka?? Vad tror ni o det? Det kanske är lönsamt?

J Alexanders, Fort Lauderdale

Sista kvällen var det min systers födelsedag, då åt vi middag på J Alexanders, en av våra favoritrestauranger. Det var lika gott som vanligt och en bra avslutning på semestern.

Miami international airport, samuel adams, pizza hut

Vi gjorde en liten fuling när vi checkade in oss hemifrån och valde varsin plats i planet med en plats emellan med förhoppningen att ingen skulle välja den. Det gick hem:-) Vi hade 3 hela säten för oss själva, jag o min man i ett i övrigt nästan fullsatt plan. Skönt att inte störas av någon annan eller att behöva störa någon annan.

Nu ska jag gå igenom 2 veckors post innan sängen kallar allt för högljutt. I helgen ska jag hälsa på hos alla er andra o uppdatera mig med vad ni har haft för er.

4 kommentarer:

  1. Välkommen hem :) hoppas du har haft det bra.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Välkomna hem. Låter som om det varit en fantastisk resa.

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Tack, det är alltid fantastiskt i Florida:-)

    Kram

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!