måndag 20 maj 2013

En stark början med en spurt på slutet

2013-05-17 19.48.48

Idag är jag extremt nöjd måste jag säga. Upp klockan 5, på med träningskläderna, ut o jogga, 30 sekunder snabbare än i fredags. En sjukt bra start på dagen, man mår verkligen bra o känner sig så nöjd med sig själv.

Ikväll avslutade jag dagen med ett tufft boxningspass där jag bara pangade på. Den absolut roligaste träningsformen för mig just nu. Det känns bra för både kropp o själ o man får utlopp för alla sina aggressioner:-) Hjärnan blir helt tömd på allt som hänt tidigare på dagen. Oj så gott jag ska sova i natt!

2013-05-17 19.48.31

Middag på altanen och Biggest Loser på tv. En riktigt bra måndag i mitt liv! O imorgon, då knatar jag upp kl 5 igen men då blir det nog bara en promenad.

imageimage

      

2 kommentarer:

  1. Hej igen!
    Så duktig och aktiv du är! En riktig kämpe!

    SvaraRadera
  2. Jädrar i min låda vad du kämpar, så duktig du är.

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!