tisdag 21 maj 2013

Trött o sliten men fast besluten

 IMG_20130521_124346

Idag var det inte lätt, inte lätt att ta sig upp klockan 5 vill säga. Nu börjar det ta emot. Antagligen sliten efter gårdagens dubbla pass. 5 x Snooze o sen upp, tittar ut genom fönstret och ser att det regnar, då var det nära att jag gick o la mig igen. MEN jag gick ut o gick, det finns inga ursäkter här o nu.

.facebook_788341766

Äntligen en kväll som jag var hemma i tid för att hinna laga mat. Det blev köttfärssås med stekt ingefärsdoftande vitkål. Tipset till att krydda vitkålen med ingefära fick jag på Cecilia Folkessons sida. Det var supergott, det kommer jag definitivt att göra igen.

1 kommentar:

  1. Den curry och gräddstuvade vitkålen i Åses lchf-bok är jättegod. Prova om du inte redan har gjort det, men kanske inte till köttfärssås ;-)
    Kram

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!