onsdag 28 december 2011

Återbud



Övningskörning till Väla. Det börjar kännas rätt så tryggt att åka med 18-åringen. Jag tror inte körkortet är långt borta nu. Skönt, med tanke på att vi för tillfället övningskör med inte mindre än TRE tonåringar!! Det vore väldigt tacksamt om den äldsta blev körklar på egen hand.



Sovrumsinspiration har inhämtats. En sån här tapet kanske? Inte vad jag tänkt mig men jag faller lätt för den gammaldags stilen. Det är liksom min grej men hör detta ihop med Vintage vitt som jag tänkt mig med änglar o annat romantiskt?

Jag behöver råd o feed back!



Köksskåp ovanför sängen?? Bra förvaring, känns kanske lite ombonat? Inte den färgen på skåp förstås, jag har mer tänkt mig vitt.

Tyvärr hann vi inte mer än dit idag innan jag började må dåligt, magen rasade ihop, vilket är väldigt ovanligt för mig. Led mig igenom dagen. Fick lägga mig så fort vi kom hem för att försöka piggna till inför kvällens bjudning men jag fick tyvärr ringa återbud till våra gäster. Jag mår fortfarande inte bra o vill inte riskera att smitta ner någon, det vore högst olyckligt tycker jag.

Nu sitter jag parkerad i soffan o väntar på att bli serverad. Jag rör mig inte i köksregionerna idag inte. Aptiten är det som vanligt inget fel på, tyvärr...................

4 kommentarer:

  1. Å vad trist att bli sjuk när man är bortbjuden. Hoppas det snabbt går över. Tapeten är jättefin. Hade något liknande i vårt första hem "gammhuset" som vi bodde i två år innan vi byggde huset.Kul att få tapetsera om.

    SvaraRadera
  2. Hoppas du snart känner dig bättre!
    Ja, det ska bli skönt när övningskörningens tid är över. Jösses, kör ni med tre ungdomar,puh!

    Äldsta killen har haft körkort i snart 2 år nu- jätteskönt!
    Nu kämpar vi med den yngre killen,snaaart sååå!

    SvaraRadera
  3. Men så tråkigt att du blev dålig precis innan bjudningen men man kan inte rå för det heller. Hoppas du mår bättre nu?

    Kul med att övningskörningen går så bra. Håller tummarna för att det är ett körkort på G inom snar framtid.

    Kramisar

    SvaraRadera
  4. Vad kul med övningskörning succée! Tapeten är jättefin, inte olik den i mitt hus MEN om man strävar efter att ett rum ska se större ut så är nog inte sån tapet med mönster vägen att gå. Jag använder ju alltid designer och effecterna är ganska otroliga. Mitt kontor ser dubbelt så stort ut efter en vägg målades i fond vägg/kontrast färg. Garderob jämte säng nog ok. Personligen vill jag nog inte ha saker över huvudet när jag sover. Bodil

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!