torsdag 8 november 2012

Bang bang schrimps från Bone Fish grill

Aruba beach cafe, Lauderdale by the seaAruba, Lauderdale by the sea

Ännu en dag har passerat. En dag då det faktiskt blev lite kyligt fram mot eftermiddagen då solen gick i moln och vindarna friskade i. Det är svårt att tro att man ska kunna frysa i 25 graders värme men det går faktiskt här. Det är lite konstigt. Vi hann trots allt med 4 timmar på stranden innan vi gick hem.

Nike, lila

Promenaderna gör jag på lätta fötter i mina nya Nike med “barfotskänsla”. Jag bara älskar dem! Jag är en barfotamänniska och nu när det finns löparskor som är gjorde enligt den tekniken så ville jag givetvis ha ett par. De andra hånar mig för att de är lila….men JAG gillar dem.

2012-11-06 14.56.00

Imorgon kväll åker våra tjejer hem. Vi stannar kvar. Skolan väntar för en av dem, längre än så här kan man knappast vara borta. E säger att hon ska bjuda oss på semester när hon blir äldre o sen ska hon skicka hem oss efter halva tiden, som straff:-). B är nöjd, hon tycker det är lagom med tid eftersom hon inte är en strandmänniska på samma sätt som vi andra. E gjorde ett lagom roligt misstag i går. Hon tappade sin iPhone i poolen, fml skrev hon på fejjan, lagom kul….

Bang bang schrimps, Bone Fish grill

Igår var vi och åt på Bone Fish grill, Bang bang schrimps. Räkor som är så heta så det nästan bränner i munnen men ack så goda! Jag vet att mina andra två barn bara älskar detta så nu gör jag dem lite avundsjuk:-)

20121106_080134_Hagrid_Metal_Flowery

O så ännu ett shoppingfynd, en ny handväska. Handväskor kan man väl aldrig få för många av, eller hur?

Idag åker vi till Miami för att spendera de 2 sista dagarna innan tjejerna åker hem där. Kanske, kanske att vi även träffar Louise o Erik där. De ska också dit imorgon. Jag hoppas på det.

2 kommentarer:

  1. Låter som ni har en härlig resa! Fortsätt njut!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  2. Du bara hoppar, solar, badar och äter gott:-)
    Härligt!!!

    Kramar Cecce

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!