onsdag 24 september 2014

Första genomgången med min PT

"Min" PT, så bra det känns att säga så. Idag har jag äntligen haft ett inledande samtal med min personliga tränare. Nu har hon intervjuat mig om vad jag vill uppnå med min träning och vi har tillsammans kommit fram till hur det ska gå till. Det känns så bra!

Innan samtalet körde jag ett 30 minuter GRIT Plyo tillsammans med Hanna. Herregud att 30 minuters träning kan vara så jobbig!!

 

Fem träningspass i veckan, det är vad som gäller fr o m nu. Passen ska bokas in så nu kommer jag inte undan. Det ska bli så kul (men jobbigt....)

Måndag - Cross Challenge

Tisdag - Bodycombat

Onsdag - GRIT Plyo

Torsddag - Vilodag:-)

Fredag - PT-träning med Hanna 6.30!!! på morgonen

Lördag - Jogga/gå utan prestationskrav

Söndag - Vilodag

 

Varje fredag kommer jag att få ställa mig på Tanita-vågen för att se min vikt samt kroppsammansättning (fett, muskler, vatten etc). Första PT-träningen kommer att ske den 10 oktober. Nästa fredag är jag tyvärr i Göteborg så den gick bort. Synd, jag är tackad nu!

Min Polarflow (mitt aktivitetsband) som jag bär runt handleden 24 timmar om dygnet, var rätt nöjd med mig igår. Hög aktivitetsnivå och så många timmars sömn. Det är nästan idealiskt.

 

6 kommentarer:

  1. Åh va spännande!!! Lycka till :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja det är verkligen spännande:-)

      Radera
  2. ♡-ligt Lycka Till!

    SvaraRadera
  3. Åh vad kul, hoppas vi får följa din spännande resa/utveckling ;-)
    Kram J

    SvaraRadera
  4. Det är klart att ni får följa min resa, hur skulle jag kunna låta bli att berätta:-)

    Kram

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!