tisdag 23 september 2014

Nollgradigt!!!

Hjärnan hänger inte med. Från bara ben och fötter som trippar i sandaler till långbyxor, täta skor och vinterkappa, från en dag till en annan. Det känns så konstigt. Ändå är det helt enligt prognoserna så man visste om det men hjärnan hänger inte med!

Hos oss stod termometern på 6 grader men på väg till jobbet var det nollgradigt nästan hela vägen!! Gräset var vitt vid sidan av vägen. I förrgår badade vi i havet. I fredags satt vi ute på altanen och åt middag på kvällen. Visst är det konstigt?

Efter jobbet tränade jag mig varm. Höstens andra Bodycombat-pass med Hanna Lundh o hon körde "sk-ten" ur oss som vanligt. Efter gårdagens träningen plus kvällens träning så känns kroppen riktigt, riktigt mör men imorgon kör jag ett pass igen, återigen med Hanna Lundh. Då blir det premiär för GRIT Plyo (premiär för min del). Får se om musklerna svarar, det får bli en kamp som jag ska vinna!´

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!