tisdag 22 augusti 2017

Nyklippt o solen lyser



Ja ni vet, regn i morse, solsken ikväll. Det gäller att passa på. Leva livet, här o nu.

Det var sjukt länge sen jag klippte mig. Den senast inbokade tiden missade jag då jag var i Spanien. Idag höll jag återigen på att missa min klipptid då ett inplanerat möte tog längre tid än förväntat. Jag fick slänga mig in i bilen och kastade mig sedan med dödsförakt rakt ut i den kaotiska trafiken på Laholmsvägen i Halmstad. Med lite smarta vägval så sladdade jag in i frisörsalongen i exakt rätt tid. Att jag sen fick sitta o vänta en stund kändes helt ok, det var inte jag som var sen. Jag hann hämta andan en liten stund.

Nu känner jag mig fräsch o fin i håret o ögonbrynen ser inte längre ut som en "urskog" som min frissa så snällt påpekade att de mest påminde om;-)

Det blev grillad kyckling och ett glas vitt på altanen. Det varade inte länge, kylan kommer fort men ändå. Jag njöt av den stund som var varm o skön, sen blev det återigen soffan men det är helt ok!

























Jamen ni vet, så här såg det ut i morse men efter regn kommer solsken!









via Instagram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!