söndag 28 oktober 2012

Så mycket bättre!


(Bild lånad från TV4)

Wow vilket program det blev i går igen! En efterlängtad säsongspremiär igår av Så mycket bättre. Det bästa underhållningsprogram som skapats på många år enligt min uppfattning. Så lågmält, så familjärt o så underbar musik. Ett win-win-koncept för båda etablerade och lite mer okända artister. Så många hit-låtar detta program redan har gett upphov till. Igår blev det nog definitivt 2 till. Miss Li och Darin.

Miss%20Li%20-%20H%C3%A4r%20kommer%20natten
Lyssna och njut av Miss Li´s (Linda Karlsson) framförande av “Här kommer natten”. Jag rös i hela kroppen, vilken inlevelse, vilken känsla. Jag bara älskade det!

7 kommentarer:

  1. Härligt med musik =) haha.... det var länge sedan man dansa ^^ hoppas du får en bra söndag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det härligt med musik, jag kan inte leva utan det. Har på musik hela dagarna, för så´n e jag:-)

      Radera
  2. Vi var ju på konsert igår så vi missade det. Måste se det idag.

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det måste du absolut göra, det var en höjdare!

      Kram

      Radera
  3. Ha hon var helt MAGISK!!! Tack för att du la upp klippet. vill se henne igen och igen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst var hon magisk! Helt fantastiskt framförande.

      Radera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!