måndag 5 november 2012

Macys, Foot Locker, White House Black Market, Marshalls, Target…

Macys, Foot Locker, White House, Black Market

Ja nu kliade det för mycket i fingrarna. Pengarna brände i fickorna. Igår var det äntligen dags för lite shopping.

Morgonen inleddes återigen med en joggingrunda (jodå, jag sköter allt min träning jag:-). Förmiddagen tillbringades sedan vid poolen. Det var HETT!! Poolen däremot svalkade gott så det blev många bad.

Hela eftermiddagen ägnade vi sedan åt “heavy shopping”. 2½ timma i den stora gallerian och 2 timmar i en lite mindre galleria, Coral Ridge Mall.

Efter 2½ timmas shopping i den första gallerian hittade jag min man i en soffa tillsammans med ett helt gäng mer eller mindre uttråkade män, en del satt
t o m och sov:-) Män har tydligen lite svårt att förstå det här med shopping. Jag förstår inte det….

Jag halkade visst in på ett tema igår utan att det var meningen. Lila joggingskor (barefoot-känsla från Nike), lila klänning från Calvin Klein, lila top från Ralph Lauren, lila smalspåriga manchesterjeans o en till lila topp. Ja det är ju ingen tvekan om vilken färg som är min favoritfärg.

Ja det där var bara en liten uppvärmning inför dagens shopping. Idag blir det en heldag på Sawgrass Mills. Idag är jag rädd för att min man behöver något nervlugnande, 3 tjejer i en av världens största shoppinggallerior o allting är tok-billigt. Vi får väl se om han överlever:-)

2 kommentarer:

  1. Gud så härligt det låter, jag är ju inte aaaaalls avundsjuk (*nynnar -Jag ljuger så bra*)
    Hoppas du hittar en massa roligt, men det brukar man ju när man shoppar i USA :)
    Mvh

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag hittar FÖR MYCKET:-) Vi får hoppas att resväskan går att stänga när vi ska hem...

      Radera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!