tisdag 10 mars 2015

Smidig som en elefant

Idag blev det träning gånger två. Premiär för Yoga på lunchen. En timmas lågintensiv träning som inte var svettig men som gjorde ack så ont! Jag kände mig smidig som ett kylskåp ungefär. Det här behöver jag nog, stretcha o tänja o böja o så avslappning!! Jag somnade faktiskt i slutet när vi bara skulle slappna av. Oj så välbehövligt!

På kvällen var det dags för ett pass Bodycombat. Jag försökte verkligen att ge allt, jag slogs för livet o nu är jag så mör att jag bara sitter som ett kolli i tv-soffan. En riktigt bra träningsdag. Jag tvivlar på att jag överhuvudtaget kan röra mig imorgon. Varenda muskel i min kropp värker.

Maten har tvärr inte funkat lika bra idag. När jag plockade fram lunchlådan så visade det sig att den där burken som skulle innehållit pestosmör till laxen istället innehöll potatis!!! De åt jag givetvis inte men jag hade behövt pestosmöret för att bli mätt. Nu blev jag inte riktigt mätt vilket har inneburit att jag istället har ätit lite för mycket resten av dagen. All träning kräver energi, när jag sen inte blir mätt så överäter jag lätt på kvällen. Det är nog just vad jag har gjort ikväll tyvärr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!