lördag 16 februari 2013

After work o TouchWiz-starts.

2013-02-15 18.33.24

Efter en hel arbetsvecka avslutade vi igår med en after work på Hovs hallar, jag, min älskade, syrran och Chris.

Sååå mycket folk! O så mycket folk man kände, det var riktigt roligt, hej, hej, hej åt alla håll. En bekant jag stötte på hade verkligen förändrats, han hade krympt, 38 kg mindre enligt honom själv!! Det är imponerande, starkt jobbat, honom beundrar jag i allra högsta grad.

After work maten igår var kanske lite i torftigaste laget för en LCHF:are som jag. Kotlettrad o pepparsås o pizzasallad. Inga andra grönsaker. Såsen var väl troligtvis redd men jag kollade inte. Det var helt ok men lite mer grönsaker nästa gång tack!

Idag har jag verkligen problem. Jag satt o testade att lägga in lite olika gadgetar på min mobil o nu har den helt hängt sig! Det är något som heter “TouchWiz-starts. har stoppats”. Vad jag än gör så kommer detta upp. Jag kan inte ringa, jag kan inte messa, jag kan inte göra någonting! Så frustrerande o inte går det att ta bort heller. Nu måste jag försöka googla mig fram till en lösning. Ahhh, jag blir tokig!!!

12 kommentarer:

  1. Märkligt att en restaurang inte har mer grönsaker än en pizzasallad....Hoppas maten smakade i alla fall o det verkade vara en trevlig after work, precis vad man behöver efter en veckas jobb. Ha nu en härlig lördag. KramisarTina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det lite märkligt men det var helt ok ändå. After work är ju alltid trevligt, och billigt:-)

      Hoppas att du också får en bra lördag.

      Kram

      Radera
  2. Hej =)
    Jag har samma problem med min Samsung :( Hittade du någon lösning? Jag tycker fabriksåterställning känns lite overkill...
    / Lina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, jag hittade lösningen på Facebook:-) Dra ner rullgardinsmenyn, klicka på inställningsikonen längst upp i högra hörnet, gå till programhanteraren, gå in på Alla program o scrolla ner till TouchWiz-starts. och klicka på Tvinga stopp och sen Töm Cashe.

      Lycka till!

      Radera
    2. Det fungerade finfint! Tack snälla för hjälpen! =)

      Radera
    3. Och jag hittade lösningen här :) Tack så jättemycket Yoyce :)
      /Lelle

      Radera
    4. Kul att kunna hjälpa till för det är väldigt frustrerande när något sådant händer!

      Radera
  3. Mysigt med "After Work"
    Ha en fin fin Lördag/Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är lite lyx i tillvaron med After work.

      Kram

      Radera
  4. Grrrr, teknik ska bara fungera utan massa åtgärder.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är glad att jag bara har en gammal hederlig dator, slipper allt nymodernt på telefoner ;-)

      Radera
    2. Ja Shamrock, visst är det så, teknik ska bara funka!

      Fast även datorerna kan ju krångla Fru Venus:-)

      Radera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!