onsdag 15 februari 2012

Då ökar pulsen

402317_244018319005551_126894987384552_565439_717192289_n

En sådan natt där jag inte kan sova. Det var längesen nu. Antagligen alla gårdagens händelser som snurrade i huvudet i kombination med nytt jobb o redan mycket att göra där.

Vaknade kl 3…..låg vaken länge, somnade om, vaknade 4:15, låg vaken en stund, somnade om o var skittrött så klart när klockan ringde 5:15. Idag blev det tåg. Tänkte sovit redan på vägen upp men så träffade jag en f d kollega så det blev det snack istället.

REA-race på lunchen. Nu är det slut-REA, Final Sale och halva REA-priset lite överallt. Då ökar min puls i jakten på det optimala fyndet. Jag är en riktig REA-nörd. Köper sällan något till ordinarie pris men när det är REA går jag igång.

Dagens fynd, 2 halsband från Zoul, ordinarie pris 199 kr/st. 70% rabatt o sen halva priset på det:-) 58 kr för BÅDA halsbanden:-) Det är vad jag kallar fynd!! Jag är sååå nöjd!!

Tåget hem 17.00 (där jag slumrade nästan hela vägen, 18 min) o sen raka vägen till tandhygienisten. En liten stund över innan träningen, då slank jag in på solariet för ännu en stunds avkoppling. Efter det en hel timmas TRX. Halv 9 på kvällen är jag äntligen hemma igen…..Det blev en låååång dag.

Mat o dusch o sen höll älsklingen på att spika lister i sovrummet o krävde lite hjälp. Sen skulle vi BARA hänga upp den nya spegeln men då visar det sig att det är fel på den så den måste bytas!!!

Nu ÄNTLIGEN sitter jag ner o klockan är 11 på kvällen. Jag tror att sängen väntar på mig nu. Ska jag vakna 3 imorgon igen så är det inte många timmar kvar….

Jag hälsar på er en annan dag. Mitt liv är lite hektiskt just nu.

1 kommentar:

  1. Inget roligt när man inte kan sova men reor det är skoj det håller jag med om.
    Jättefina halsband och ett alldeles utmärkt pris för dom.

    Hoppas du får en god natts sömn nu.

    Kram

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!