torsdag 12 december 2013

Julbord o härliga London-minnen

London eye

Sitter här nöjd vid mitt köksbord med en bit hemgjord moussaka på tallriken och tänker tillbaka på vår underbara weekend i London.

Tower Bridge

Så mycket vi hann o så bra vi hade det. För att inte tala om vad härligt det är att tänka tillbaka på. Vi är ännu en upplevelse rikare, min man o jag.

Millenium bridge

Igår var jag på julbord med jobbet. Lugnt o stillsamt men tyvärr inte så gott (enligt min uppfattning). Jag vet inte vad det är. Jag uppskattar det mindre o mindre för varje år. Förr älskade jag julbord men nu blir jag liksom mätt direkt, redan efter första tallriken tar det emot. Det är bara för mycket.

Big Ben

Idag har varit en riktigt bra på jobbet. Det känns som att alla knutar håller på att lösas upp. Jag känner mig lycklig o upprymd. Glada o trevliga kollegor och en pratsam lunch med en utav kollegorna. Livskvalitet i kubik.

Westminster Abbey

Ett par snapsar till maten i går (oops…men som jag betalade självSmile) gjorde att jag sov över hos min son och hans sambo. Otroligt nära jobbet, så då var jag på plats tidigt vilket innebar att jag kunde åka hem tidigt idag. Sååå skönt!

IMG_20131208_083714

Nu blir det lite paketinslagning, lite tvättning, lite blomstervattning o lite tv-tittande. Älsklingen är i Malmö o köper sin egen julklapp…praktiskt för mig, tråkigt för honom men det är hans val.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!