onsdag 18 december 2013

Som en rugguggla

2013-12-18 12.31.25

Som en rugguggla, så känner jag mig ikväll. Olustig, hängig o eländig. Näsan rinner o huvudet är tungt. Det var inte konstigt att jag inte orkade träna igår.

Idag var det onekligen lite svårt att hålla koncentrationen uppe på ledarskapsutbildningen. Jag kände mig mest hängig, okoncentrerad o trött, tyvärr.

11411204-oh8JW

28707396-Sa8gMStakabergStakaberg2.

(Alla bilder förutom översta katt-bilden är lånade från Stakabergs egen sida.)

Miljön på den här kursgården är verkligen helt fantastisk. Den underbara damen som lagar den fantastiska maten och som bakar de underbaraste kakor ( som jag bara tittar på) har verkligen lyckats med sitt koncept. Här trivs man och mår bra. Jag längtar redan till nästa kurstillfälle. Det är kaffe, kakor, godis, frukt och mat i ett i ett o katten ligger i sitt hörn och bara sover. Här blir man lugn och harmonisk. Vilken känsla för heminredning och trevnad det finns här. Man blir helt lyrisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!