onsdag 18 december 2013

Vilken mardröm…20-20

jury (1)

Vilken mardröm jag hade i natt. Jag drömde att mina kollegor hade en omröstning om mig. 20 var för och 20 var emot. Det pågick en het debatt i en sal där agitatorerna stod på ett podie och argumenterade emot mig. O dit hämtade de mig så jag fick lyssna…..Jösses säger jag bara….

Förkylningen har slagit till med full kraft. Lagom till jul. Typiskt. Trots allt en skön dag idag. Sovmorgon, kunde ändå inte sova men jag har mer kvalitetstid här hemma innan jag åker. Ledarskapsutbildning väntar återigen idag. Vi har blivit en riktigt trevlig, väl fungerande grupp så det ska bli kul att träffa dem idag igen. En riktigt bra utbildning där man lär sig mycket om sig själv och får mängder med positiv feedback.

Julkulor

2 kommentarer:

  1. Drömmar kan vara bra konstiga ibland!
    Krya på dig, kram

    SvaraRadera
  2. Ja oftast är de verkligen konstiga!

    Kram

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!