lördag 7 december 2013

Tower bridge, London Bridge o Millenium Bridge

Många broar passerade vi igår. Vi gick o vi gick o vi gick.  Min nya "life companion" (en app i min nya Galaxy S4) regisserade mer än 22000 steg innan dagen var slut. Tunnelbanan blir inte så välbesökt av oss minsann.
Tunnelbanan ja, för 20 år sen när jag var här så vet jag att både pubarna o tunnelbanan stängde tidigt men jag trodde nog att det hade ändrat sig. Men inte, vid midnatt ringde klockan på puben o när vi kom till  tunnelbanan så gick grindarna ner. ..I London lägger man sig tidigt.  Vi fick ta bussen hem.

Vi hann igår med bl a Towern, alla broar, St Pauls Cathedral o West End. På kvällen blev det musikal, Wicked som hade fått mycket bra recensioner. Den var fantastiskt bra, det är verkligen en upplevelse att se musikal i London.

Både Starbucks o ett franskt cafe fick också varsitt besök.  Mycket söta kaffedrycker, det är tur att vi går så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!