torsdag 5 december 2013

Hyde park, Kensington gardens o Harrods


Vi har flytt stormen, hela vägen till England. Nu sitter vi här i London o är trötta i fötterna efter en hel dags traskande i parker o på varuhus. Hemma hör vi om strömavbrott o klass 3 varningar.  Vi får hoppas huset står kvar när vi kommer hem. 

Min nya mobil som köptes in inför resan är såklart med.  Jag fotar flitigt o jag är väldigt nöjd med resultatet. En sak jag inte tänkte på var pinkoden... Ny mobil med ett nytt simkort = ny pinkod. Mobilen stängdes av under flygningen o sen. ...pinkoden??? Ehhh??? Har ingen aning. ..

Ringa kan jag inte men surfa kan jag ju inom wifi o ta kort kan jag. Är det någon som vill mig något får vi kommunicera via Facebook. 

Nu beger vi oss ut i London natten. 
Skickat från min Samsung Mobil

3 kommentarer:

  1. SÅ mysigt med London! Där bodde jag en gång i tiden och brukade ofta promenera i Hyde Park. Extra mysigt är det ju nu när det är julskyltat och alla fina dekorationer som är uppe.
    Kram
    Rebecca

    SvaraRadera
  2. Kan tänka mej att nu myser i London! Fortsätt med det :) Blir det någon musikal också?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självklart blev det musikal:) Wicked.

      Radera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!