söndag 15 februari 2015

Impossible is just a big word

.facebook_-804713615

En arbetsdag har det verkligen varit idag. Det har gått i ett i ett i ett. Stryka, organisera digitala foton, sätta upp gardinstänger, hänga upp gardiner, tvätta, bära ut saker som ska kastas, bära upp saker på vinden, annonsera ut saker som ska säljas, sälja soffa, m m. Många saker är det som ska på plats igen eller som ska kastas ut. Ja jösses, nu är jag matt men har äntligen fått sjunka ner i soffan.

En joggingrunda hann vi med idag, den första på länge. Det har länge varit både kallt o halt men nu ville jag ut. Älsklingen följde med som coach. Nu när jag anmält mig till vårruset så kanske jag borde satsa på att verkligen orka springa hela loppet. 5 kilometer, det ska väl inte vara omöjligt? Det är nog bara en mental spärr o den mentala spärren måste sprängas!!

Idag orkade jag NÄSTAN hela 3-kilometersrundan. Jag gjorde bara två avbrott då jag kanske gick i max 50 meter efter de två värsta uppförsbackarna, resten höll jag igång!! Jag är sjukt nöjd med mig själv!

2015-02-14 21.50.46

Såna här dagar har jag nu lovat mig att jag aldrig mera ska ha! Jag måste nå över 100% varje dag. Det gör jag nästan varje dag men nu ska det verkligen bli varje dag. I januari hade jag nog endast 7 dagar då jag inte nådde över 100%, hittills i februari 4 dagar men det är slut med det nu. Jag måste steppa upp.

Dagens positiva:

Jag gick bara två gånger på dagens 3-kilometersrunda! En seger för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!