måndag 16 februari 2015

När man inte lyckas med sina föresatser

1382351_600163996691563_447847830_n

Man kan inte lyckas jämnt o idag har jag verkligen inte gjort det. Först av allt misslyckades jag med att gå upp! Jag som vaknade kl 4 varje morgon förra veckan, vaknade idag istället kl 3 o somnade sen om. Det innebar givetvis att jag var helt död (eller nästan i alla fall;- ) när klockan ringde 4.45. Jag orkade bara inte upp så det blev ingen morgonträning idag. Ingen träning senare under dagen heller för den delen. Kroppen kändes sliten efter gårdagens joggingrunda. Idag var det latmasken som vann.

Gårdagens föresats att min Polar loop aldrig mera skulle visa under 100% aktivitet på en dag förstörde jag också helt idag eftersom jag glömde armbandet hemma på köksbänken med laddsladden i. Det har nog bara hänt en gång tidigare. Typiskt.

Vissa dagar blir bara inte som man tänkt, det är bara att konstatera. Jag glömde nog tala om för mig själv idag att jag kan göra det här. Imorgon är en annan dag.

Dagens positiva:

Jag har ätit rätt bra och kontrollerat hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!