lördag 27 maj 2017

Happy woman, love my life efter ännu en hel arbetsdag på hemmaplan


Tredje dagen utav fyra lediga. Ännu en dag då vi klev upp tidigt. Idag var jag hungrig som en varg. Idag blev det frukost före promenaden. Det var nog tur det. Idag blev det 6 km istället för 3. Det känns helt ok!


Havet ligger blankt som en spegel och jag bara njuter.


Idag har jag målat fönster, städat, målat stolar och handlat på loppis. Nu längtar jag bara efter att slutföra. Nu vill jag leva, inte bara jobba jobba, jobba.....

Varenda muskel värker i min kropp. Imorgon ska jag vila. Imorgon är det Mors dag. Det blir på sin höjd en morgonpromenad därefter blir det ett besök hos mamma och sen hos min son. Det känns bra det.



Mittemellan trädgårdsjobb och fönstermålning hann jag idag med ett loppisbesök då jag fann detta underbara avlastningsbord.





I badummet har en korgstol fått ta plats. Om den trivs? Det får vi se..

Efter liiiite tjat är så nu två veckor i Spanien bokade på vår sommarsemester. Förhoppningsvis kommer våra kompisar ner en utav dess två veckor. Om inte, då har vi det bra ändå-)

Ikväll njuter vi av stunden! Tack o God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!