måndag 13 november 2017

Utnyttjade lite friskvårdstid idag till en härlig lunchpromenad🚶‍♀️ synd bara att jag glömde vantarna😬 #halmstad #kallt


via Instagram

Ensam hemma igen! Det här är en ovanlig situation, min man är ute på uppdrag vecka efter vecka. Denna gången troligtvis även över nästa helg. Det känns ensamt, det är lite skönt men mest tråkigt. Han föreslog att jag skulle komma o hälsa på honom i Karlshamn nästa helg men det visade sig vara lättare sagt än gjort om man inte vill köra bil, o det vill jag aldrig! Två timmars bilkörning är en timma för mycket för mig. Vill man åka tåg tar det lika lång tid som att flyga till Malaga!!! Helt galet. Jag stannar hemma!


Efter ett tufft styrketräningspass där min träningskompis idag hamnade lite i underläge så sitter jag nu i soffan o bara tar det lugnt. Som vanligt skulle vi idag "bunta" ihop oss två o två, jämnstarka. Jag o en annan "buntade" ihop oss då vi ansåg oss jämnstarka, vilket vi nog är men idag skulle vi dra o putta varandra, en drar eller puttar o den andra håller emot. Det gick inte så bra....jag tippar att jag nog vägde ca 30 kg mer än henne o jag bara lekte runt med henne o hon kunde knappt rubba mig🙈🙊 Det blev inte så jämlikt i just den övningen idag. En annan tjej som jag boxades med förra veckan kom fram o konstaterade leende att hon minsann haft blåmärken på händerna efter förra veckans boxningspass😅. Hmm, ja det är i armarna min styrka sitter. Benen är inte så mycket med och kondisen är inget vidare men i armarna, där är det klös.

Det bästa med att mannen inte är hemma ikväll, det är att jag slipper fotbollen😊 Jag kan nu istället njuta utav lite Netflix o sen tidigt i säng!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!