tisdag 4 oktober 2011

Precis som Jonna



Jag älskar min man mer än vanligt när jag kommer hem efter veckans längsta dag på jobbet o maten redan står på bordet. Köttbullar, stekt vitkål och en jättegod sallad. Han är guld värd!

Eller är det bara för att han är rädd för mig när är hungrig, han vill kanske bara undvika att jag kommer hem o vrålar o skriker p g a matbrist;) Idag höll han mig i alla fall på gott humör!

Tänk idag när jag kom hem så tänkte jag på att lika nöjd som man är på våren när kvällarna blir längre så man har tid att gå ut när man kommer hem, lika nöjd är man nu att kvällen så fort försvinner så man istället kan gå in o sätta sig o kura med lite tända ljus. Latmasken får liksom bättre plats på hösten.




Jag har en äldre manlig kollega som häromdagen jämförde mig med Jonna i "Starke man". Ni vet, det är hon som har koll på allt o hela tiden räddar situationen när de andra klantar till det:)) Det var ju nästan lite smickrande tycker jag. Jonna, det är jag det!





Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!