måndag 2 januari 2012

2 dagar för mig själv





2 dagar helt för mig själv. Vilken lyx! Vaknade för sent (enligt min mening) tjugo i nio. Då blev det lite panik, så mycket jag vill hinna med!

Jag började i alla fall dagen med ett träningspass, kan det bli bättre? Skavlan på SVTplay med Magnus Uggla och Johaug? heter hon så, en norsk skidåkare? Hon inspirerade till träning. Hon gillar smärta, det är det som driver henne framåt, gillar känslan av mjölksyra i kroppen. Tänk om man kunde komma dithän med sin träning....

Magnus Uggla är en grinig gubbe även i verkligheten, 57 år, bitter för att han är gammal. Han är inte så sur när man vaknar påstår han med det kommer rätt så snart...tänk att leva med en sådan man. Tvi!

Nu blir vågen (jag bävar) duschen, lätt frukost (proteinshake med hallon) o sen raka vägen till Halmstad där jag ska träffa båda döttrarna för en lunch. Resterna av julgodiset tänker jag ta med till dem o lämna över, vill de inte ha det så slänger jag det. Det får inte ligg här o fresta mig längre.

Det känns som en bra start på det nya året!

5 kommentarer:

  1. Sådan härlig start på dagen. Jag jobbar bara några timmar till.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Låter som en bra start på det nya året.
    Magnus Uggla ja....han är nog VÄLDIGT speciell.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Låter som att du får en härlig dag i alla fall.
    Mys med dina flickor.
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Låter som en perfekt plan! :) Ut med alla frestelser :) Kram

    SvaraRadera
  5. Men vid 9 är de ju bra =) hehe. Hoppas du får en bra dag i alla fall =) kram

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!