måndag 2 januari 2012

Ändrade planer



Det blir inte alltid som man tänkt sig. Dagen i Halmstad blev förflyttad till imorgon. Jag hade ett bokat möte kl 14.00 idag trodde jag. Det visade sig vara kl 10.00, alltså hade jag redan missat det när jag insåg det hela. Då ställde jag in hela dagen. Det får bli imorgon istället.

Nu blev det ett besök på Meddo. Jag laddar batterierna inför mitt nya jobb i februari. Nu gäller det att ta hand om sig själv. Plocka ut de semesterdagar som finns kvar, bara njuta o koppla av. Jag vill komma utvilad o full av energi till min nya arbetsplats.



Brunare är lika med finare i min värld. Det får mig att må bra. Florida-färgen har bleknat, nu gäller det att spä på.




PLUS 2,4 kg har lagts till min kropp under jul- och nyårshelgen. Det är lite mer än vad jag mödosamt gått ner under hela hösten. Nu tar vi nya tag o kämpar på. Höstens resultat raderas ut. Nu börjar jag på ny kula. Till lunch blev det en fantastiskt god fetaostsallad. Tränat har jag redan gjort idag senare väntar en promenad med Lexie. Ett glädjebesked kom idag. X-fiten som jag inte trodde skulle bli av mera i vår ska nog komma igång en gång i veckan! Då ska jag med!





Det här får bli nästa punkt på dagens avkopplingsschema. En helt ny orörd tidning, nyligen inköpt på ICA.

9 kommentarer:

  1. Visst känner man sig fräschare med färg. Håller min kvar från Egypten. Plus kilos här också så nu är det strikt.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, jag får energi bara jag tittar på dina bilder. Vad gäller viktuppgång så har du en till här! Kram

    SvaraRadera
  3. Sluta jaga, du är fin som du är. Snyft vill inte att du försvinner bort i det blå, vem ska jag nu ösa ur mig alla galla till för att lätta på det underpysta trycket??

    SvaraRadera
  4. Gott nytt år till dig med Ingegerd! Vi ses snart på din fest!

    SvaraRadera
  5. Känner mig också fräschare när jag har färg.
    + på vågen här också...
    Välkommen kaninföda!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Salladen såg väldans god ut!
    Snabba kilon på brukar vara ganska snabba kilon av.. kämpa på!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Yvonne: Du e snäll du, jag kommer sakna dig med. Du hittar säkert någon annan att lätta på trycket inför:)

    SvaraRadera
  8. Den tidningen vill jag köpa....kollade den lite på bibblan idag.

    SVAR: Men var med på vår stegtävling- ta med dig grannen eller kompisen. Kolla Catjas blogg!!!Klart du ska vara med!!!!
    JAg kommer hejja på dig!!!!

    KRAM KRAM

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!