fredag 23 mars 2012

Den blommiga stilen

Idag kör vi den blommiga stilen. Det är vår!! Vårdimman ligger tät på morgonen men det är helt OK, jag vet att det ändrar sig. 5 plusgrader är alltid 5 plusgrader o det är fredag!

En fredag som jag hostar och nyser. Är det min tur nu? Sååå många har redan varit sjuka på mitt jobb och älsklingen har hostat o snörvlat i flera veckor. Jag trodde jag skulle klara mig. Vill inte bli sjuk. På måndag börjar hårdträningen. Jag måste vara frisk. Tur att det är helg. Jag får försöka vila upp mig.

See no work

 

5 kommentarer:

  1. Klart du är frisk till på måndag. Tänk positivt.

    Ja visst ja.....du ska ju snart dit...Många bilder får det bli.

    Nu måste vi snart boka när du ska komma för nu vill syrran också vara med och träffa dig på en fika. Så när du vet att du kan avvara några timmar en lördag em i Lund så ska jag fixa så att du , jag , Cesse och Fnulan kan ses:-) Bra va? *Du kanske ska passa på att komma den helgen när jag har VIP kväll hos PimpyourHouse alltså den 22/4 kl 17. Då hinner du ändå hem till jobbet på måndag.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Snyggt!
    Håller tummarna för att du inte blir förkylnings-slav.
    Kram o ha en trevlig fredag

    SvaraRadera
  3. Nä...inte bli sjuk nu.
    Samma gäller mig. Täpp i näsan som bara den. Men jag har inte tid att bli sjuk nu. Måste ut ock gå ,vet du ;)

    Blommig och fin och vårig!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Åh. Topp från HM? Har kikat på den jag också.

    Inte blir du sjuk inte. Ta ett (tre är ännu bättre ;-)) glas rött så löser det sig! *skål*

    Kram

    SvaraRadera
  5. Dimma och förkylning BORT!

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!