tisdag 17 december 2013

När glorian faller

Skrynkelfri

Idag var träningsviljan inte så stor. Morgonens inplanerade Bodypump avbokade jag redan igår kväll. Kvällen Bodycombat avbokade jag under eftermiddagen.

Jag som varit så duktig så länge. Viljan kändes idag som bortblåst. Kan jag kanske känna en aning halsont komma krypande? Är det detta som gör att det känns olustigt?

Som alternativ till träningen körde jag till Max och köpte Chillicheese och friterade lökringar…..Idag föll verkligen glorian platt till marken. Vissa dagar kommer bara suget farande med full kraft. Det är inte bra.

2013-12-17 20.25.56

Årets första julkort trillade idag in. Vilken underbart söt liten kille! Sådana julkort är verkligen fantastiskt kul att få.

Julklappsinköpen är avklarade utom den till min man. Vad ska jag köpa? Jag har ingen aning. Han är sååå svår! Kanske att han får vara utan…kanske att han får nöja sig med sin cykel.

1 kommentar:

  1. Cykeln är väl väldigt bra.
    Till min man har jag bl a köpt biljetter till "Jesus Christ Superstar" med Ola Salo, som kommer till Götet i mars. Den klappen tycker i alla fall jag mycket om! Han kommer att bli jätteglad också. Ett tips kanske?!
    Kram

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!