fredag 7 mars 2014

Det är då man vet att våren är här!

20140307_202031

Ryggbiff, pesto, ostkräm, ugnsbakade potatis och rödvin. Det är fredag kväll o vi har det så bra!

En hel helg tillsammans utan något planerat, bara jag o min man. Lugnt o skönt, vila örat innan resan på onsdag. Tvätta o stryka, läsa o ta det lugnt. Det är det jag har tänkt mig.

IMG_20140307_202629

Det är nu man vet at det är vår på allvar. Den vita plasten har kommit fram! Det är där under potatisen växer, den underbara färskpotatisen som vi snart ska smaka, så gott! Det är verkligen vår!!!

2 kommentarer:

  1. Lördagar är bradagar:-) Eller hur?:-)
    Förstår att du njuter! Ska ni ut och resa? Lyllo dig. Här handlar livet mest om lakrits och bakning fn men det duger det med!

    Ha en riktigt skön lördag!

    Kram Cecce

    SvaraRadera
  2. Wooho...Underbart & så gottit :)

    /Kram

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!