fredag 21 mars 2014

Hem ljuva hem med Norwegian från Florida till Båstad!

IMG_20140321_141357

Tillbaks i Sverige i verkligheten igen. Underbart är kort, inget varar för evigt. Det är trots allt ljuvligt att komma hem till sitt eget hus igen, tryggt o välbekant. Om man dessutom möts av de ljuvligaste tulpaner på köksbordet så blir man varm i hela hjärtat. Det är nog inte utan att man är lite efterlängtad.

IMG_20140320_190456

Vi har haft en helt underbar resa där vi fått umgås, jag, mamma o min syster. Norwegian var också en trevlig upplevelse. Jag kommer nog aldrig att flyga något annat till Florida i fortsättningen. Första gången man kunnat flyga direkt från Kastrup till Fort Lauderdale och dessutom till ett MYCKET bra pris! Flygresan gick snabbare än beräknat, både dit o hem. Hemresan tog bara 8 timmar o 15 minuter. Hur smidigt som helst. Bekvämt plan, mycket bra flygtider och trevlig personal. Heja Norwegian!

IMG_20140320_122252

Nu får man sitta inne o kura o drömma sig tillbaks och minnas gårdagens avslutning på stranden, en svalkande och god romrunner på väg hem:- ) Är ändå glad att vara hemma igen.

3 kommentarer:

  1. Låter som en toppenresa! Har aldrig varit i Florida...så tack för tipset om Norwegian :) Välkommen hem!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har du aldrig varit där så borde du göra det. Jag rekommenderar det varmt. Förstår att du gillar SAS men än så länge så har de nog inget direktflyg dit😊.

      Tack!

      Radera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!