onsdag 19 mars 2014

Med risk för övervikt


Igår kom det första regnet på vår semester. Den planerade joggingturen på morgonen ställdes in, tänk om jag hade smält bort;-) 

Direkt efter frukosten begav vi oss återigen iväg på en liten shoppingrunda, regn = shopping! Igår hade jag riktigt flyt, jösses med kläder jag hittade. Prislapparna på kläderna var en fröjd att se trots märken som Calvin Klein, Ralph Lauren, Nike m fl. Nu börjar det nog bli risk för övervikt i resväskan. Det får nog bli ett rejält handbagage upptill.



Regnet var inte så långvarigt, efter lunch klarnade det upp igen och vi fick en eftermiddag vid poolen.


Har ser ni min nya handväska fran Tommy Hilfiger. En blå o röd lackväska. En typisk väska för mig. Kommer att passa perfekt till min blå Barbour-jacka.


Poolservicen ar god, igår serverades det helt plötsligt en rom o cola vid poolkanten, tack kära syster för den!




Den planerade taxiresan ner till Fort Lauderdale beach ställdes tyvärr in p g a att det inte gick att få tag i en taxi. Det blev istället en promenad till La Bamba for en bit mexikansk mat och en Marguerita. Fort Lauderdale beach får vi istället ta ikväll.


Ja det kanske är dags att borja lagga ner lite i resvaskan.....vi far val se om det far plats....



1 kommentar:

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!