söndag 9 mars 2014

Nu längtar jag bort….till NE 17th Ave

Oakland Park, Florida

Just nu har jag en stark längtan efter detta hus, min systers hus, i Oakland Park, Florida. Två dagar kvar att jobba, sen är vi där!

2011-11-02 22.48.57

Jag längtar efter Jones och hans bror Jensen, dessa underbart lurviga o tillgivna hundar som snor all mat de kommer åt om man lämnar maten utan uppsikt;- )

2011-11-03 12.44.50

Jag längtar efter att lägga mig i solstolen vis poolsidan av huset och bara njuta av värmen, lyssna på syrsorna o se ekorrarna pila fram längs med staketet.

IMG_20121103_092825

Aruba Beach Cafe

Jag längtar efter att äta den godaste sallad man kan tänka sig på Aruba Beach Café nere vid stranden tillsammans med ett glas Pinot Grigio.

2012-11-02 10.19.42

Jag längtar efter att ligga på stranden i Lauderdale by the sea, precis nedanför Aruba café och bara lapa sol. Det är här jag vill vara!

Sawgrass Mills

Jag längtar efter fantastisk shopping på Sawgrass Mills, en märkesoutlet med ca 400 butiker. Där kan man lätt bli både trött o pank….Hugo Boss, Calvin Klein, Ralph Lauren, Valentino, Burberry, you name it!

image

Tja på onsdag är vi där! Det är snart, jag vet, bara tre nätter o två dagar. I can do it:- )

1 kommentar:

  1. Är inte alls avis på något sätt, he, he. Njuut vännen o ha en härlig resa. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!