lördag 29 mars 2014

Våren är här, solen strålar o livet är underbart

weekend59

Det är helg o ute är det vår!! 16 grader visade termometern på väg hem igår o idag vaknade man upp till ännu en strålande dag. Life is good!

Idag ska vi hjälpa sonen att flytta. En kort sträcka men ändock, det är vad jag ska ägna min dag åt. En liten stund i solen hoppas jag ändå hinna med. Jag är grymt avundsjuk på min man som redan sitter på sin cykel på väg mot Halmstad. Jag får ta bilen för att kunna ta med ett släp. Tänk att få sitta på en cykel 4,7 mil i detta underbara väder längs med hela kusten. Synd att missa. Jag får ta igen det en anna dag.

2014-03-28 16.11.13

Igår samlades människor i gräset längs med Nissan i det vackra solskenet. Jag blev glad i hela kroppen! Nu börjar livet på riktigt igen, sommaren är nära!

2 kommentarer:

  1. Visst är det så att man piggnar till så fort termometern kryper uppåt ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jaa, livet känns helt underbart!
    Kram

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!