torsdag 12 februari 2015

Morgon på gymmet men var är motivationen?



Ännu en morgon på gymmet - men utan motivation. Springa intervaller på löpband? Nä tack! Inte för mig. Det blev 5 minuter gång i uppförsbacke o sen körde jag igång med styrketräningen istället. Den motivationen hade jag. 16+12+10 armhävningar på tå är väl ändå inte illa tillsammans med ryggdrag, knäböj, kettlebellswings, situps m m.

Efter jobbet var det dags för nya naglar igen. Tillbaks till rött. I det här kalla eländiga vädret behövs något som piggar upp!

O så är Taxfreen beställd, snart bär det av. Tänk, i vår taxfreekatalog var det en målarkludd som hade skrivit in sina önskemål, ha, ha, han kan ju drömma:-)

Renoveringen går framåt. Tyvärr hade jag beställt en rulle för lite utav den ena tapeten men förhoppningsvis så kommer den imorgon så att de blir klara. Nu vill jag ha ordning igen. Det blir så fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!