fredag 13 februari 2015

TRX, knäböj, fredagsmys och föreläsningsutvärdering



 

Idag var det fokus på flås. Enminutersinvaller med diverse övningar. Det är kul med omväxling men idag var det tungt. MEN det kommer väl alltid att var tungt. Så fort det blir lätt så måste man ju skruva upp så det blir svårt igen. Som en ond cirkel.

 

 

Jag kämpar på, vecka efter vecka, dag efter dag. 4-5 träningspass i veckan, oftast en timma varje gång men med vikten händer INGENTING! Jag får återigen nöja mig med känslan av att benen är starka och jag är stark. Glöm vikten säger Hanna. Hm, ja, jag ska försöka.

 

 
 

Idag anmälde jag mig till en ny utmaning. Vårruset tillsammans med mina kollegor den 5 maj i Halmstad. Jag inbillar mig väl inte att jag ska springa hela men jag ska göra så gott jag kan. Jag kämpar på.

 

 

Fredagsmys på jobbet. Idag hembakad Pavlova. Detta har blivit en riktigt trevlig stund som nog många ser fram emot. Vid de tillfällena är jag dock stark. Jag smakar inte. En kopp kaffe, that´s it. Det är kanske min taktik, låta de andra äta o lägga på sig så att jag framstår som smalare;-)

 

O vet ni, idag kom domen. Utvärderingen efter min Stockholms-föreläsning och betyget var gott:-) Ett snitt-betyg på 4,46 på en 6-gradig skala. Jag är nöjd!

Dagens positiva tanke:

  • Jag njuter utav den goa, glad stämningen som vi har på jobbet just nu!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!