onsdag 11 februari 2015

Oengagerad träning mitt i komfortzonen

 
Bodyattack. Förra gången jag gick på det passet så tyckte jag det var riktigt roligt. Det var det inte idag. Jag var trött och oengegerad och orkade inte riktigt kliva ur min egen komfortzon. Det är inget fel på tjejen som håller i passet, idag var det bara fel på mig. Jag klev ut ur salen 10 minuter innan passet var slut. Det var bara inte kul. Imorgon blir det styrketräning igen.

 
Sakta men säkert växer nu vardagsrummet och hallen fram. Furutrappan har blivit vit och fondtapeten är på plats, hallen är klar. Jag är inte så förtjust att leva i det här kaoset så det ska bli skönt när det är klart. Även om jag inte är ordningsmänniska så mår jag väldigt illa utav kaos. Är det kaos i en del utav huset så orkar jag inte bry mig om de andra delarna heller. Bye, bye furutrappa, vår nya vita och grå trappa växer nu fram o det kommer att bli så fint!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!