onsdag 30 september 2015

Mindre än 500 kcal

Ja idag har varit en så´n dag. Leva på nästan luft dag. De är inte riktigt roliga. Det är lite plågsamt.

Efter att inte ha ätit någon frukost (bara kaffe o citronvatten) så satt jag hela förmiddagen i möte och ju närmre 12 klockan blev desto hungrigare blev jag. När mötet sen drog över 48 minuter!!! då var jag inte glad. Den medhavda räksalladen smakade då mycket, mycket gott!

Ikväll har jag pratat med alla 3 barnen. Det är inte ofta det händer att jag pratar med alla på en o samma dag, men det är givetvis riktigt kul! Bonde söker fru på tv blev det däremot inte så mycket med men jag hinner nog med det. Det är rätt avkopplande att bara få sätta sig ner och titta på en dravel-dokusåpa på kvällen bara för att få rensa huvudet.

Frukost: Citronvatten o kaffe

Lunch: Räksallad med ägg

Middag: Tomatsoppa med halloumi

Dagens motion: 16 min promenad

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!