onsdag 17 augusti 2011

Födelsedag i Köpenhamn


Framme i Helsingör. Vi tog färjan istället för bron på vägen dit, bara för att det var mysigt!


Mera tåg mellan Helsingör och Köpenhamn, Ett rätt bekvämt färdsätt när det funkar!


Första stoppet i Köpenhamn, wienerbröd med chocolade! När man fyller år får man äta vad man vill:)



Här hittade vi de smarriga wienerbröden.


Ett studiebesök på Rosenborgs slott. Fantastiska målningar och tavlor fyllde väggarna!



Dannebrogen vajade stolt i vinden.



En båtrundtur hann vi med under dagen, kul att se staden ur ett annat perspektiv.



Så fridfullt att bara flyta fram sådär.


Den sorte Diamant!





Skönt att sitta i båten o bara njuta o känna hur man  bara flyter fram.



Raspberrie Mojito o Happy Hour.


Idag har jag plågat min kropp genom att ge mig ut o jogga efter jobbet, ont ska med ont fördrivas:)

1 kommentar:

  1. Vilken födelsedagsresa. Ni såg ut att ha haft det riktigt bra. Det wienebrödet hade jag gärna vilja haft nu. Grattis i efterskott :)

    Kramisar

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!