måndag 12 september 2011

Storkund hos ICA??



Dagens reklamskörd, inser att jag inte fick med ett, 7 st olika reklamblad från olika ICA-affärer i mitt närområde!! Samordning? Finns det? Har vi något annat än ICA här? Nä, knappast;)) Tur att man gillar ICA:)

Ikväll gjorde jag något oväntat. Jag hoppade faktiskt över min träning, saknar mitt X-fitpass men känner faktiskt en begynnande förkylning komma krypande. Med tanke på morgondagens resa till Karlstad med utbildning resten av veckan ville jag inte riskera något. Var det fel beslut?? Kunde man kanske ha tränat bort förkylningen istället?? Hoppas jag gjorde rätt, har bara dåligt samvete, vet att det inte blir tid för mer träning innan lördag.

Vetenskapens värld - LCHF - Vetenskapen bakom kostråden. Intressant program, speciellt som LCHF:are själv. Vad är rätt och vad är fel? Man kan väl bara konstatera att det tar tid att tvätta bort gammal vetenskap. Det är ju aldrig någon som vill ha fel. Har man hävdat att något är rätt i massor av år så vill man ju inte att någon kommer o pekar en på näsan, ha, ha, du hade fel! Jag tror i alla fall att det är rätt väg att gå. Jag tror att det är light-produkterna och socker som gör en fet och sjuk, inte fett. Jag mår bra.




Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

  1. Klart du gjorde rätt som inte gick o tränade. Känner man av en förkylning så SKA man inte träna;)
    Jag tror på lagom dieten;) Men absolut inte på light produkter. Har aldrig ätit eller druckit sånt!
    Kram

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!