tisdag 13 september 2011

Det går bra nu



Väskan står packad, den ser välfylld ut...3 dagar eller 1 vecka, det spelar nästan ingen roll. Så mycket "bra-ha" som man måste ha med sig. Necessären e värst. Den e STOR! Mot sola i Karlstad! Eller, skiner den inte där heller?? Vi får väl se, kan knappast bli värre än här, 24 m/s säger de att de ska bli idag. Vinden river o sliter redan i huset. Tur man inte ska flyga. Tåg blir bra idag. Fast först nästan en hel dag på jobbet.

Jag vill tacka vågen. Den var snäll även idag, -0,5 kg. Eller ska jag kanske tacka X-fit passen o Jonas o Daniel (tränarna) för det? Kan kanske vara så:)

Jag är glad, jag mår bra, det rullar på med mitt liv!
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 kommentarer:

  1. Ingen sol i Karlstad idag, sorry... :-( Det regnar och ruskar här.

    Ha en trevlig resa!
    Anneli

    SvaraRadera
  2. Va KUL att det går bra för dig nu! Jag har inte haft ork att ta tag i motionen än....så jag står still i vikt, men det är bättre än ett plus!
    ha en skön resa till Värmland!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Va härligt att känna den känslan = ))
    Ha en bra resa.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  4. Vad skönt att det går bra nu!
    Tror det blåser över hala landet just nu, så tyvärr får du nog ingen sol, men jag håller tummarna=
    Kram

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!