lördag 8 oktober 2011

Blommor, fotboll o promenad

 

En lat eftermiddag. Är man förkyld ska man väl vila upp sig också. Det har jag försökt hela veckan men det verkar inte hjälpa.

Dekorerar huset med härliga höstastrar som växer i trådgården. Jag älskar verkligen när jag har så  mycket blommor i trädgården att jag bara kan gå ut o plocka in och sprida ut lite överallt. Härligt!

 

Några tappra rosor finns det fortfarande kvar.

 
Ett kort besök på kvalmatchen för den lokala fotbollsklubben. 11-3 tror jag den slutade. Att JAG gick dit berodde mest på att det är social träning för Lexie. Hon var helt i extas över alla andra hundar. Fick till slut leka med en också, då var hon nöjd:)



 
Avslutade eftermiddagen med en promenad, samma väg som jag brukar jogga. Idag kändes det som om det är LÅNGT kvar tills det är dags att jogga igen. Gå var tillräckligt ansträngande kan jag lova!

Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!