torsdag 6 oktober 2011

En stormig dag


Höststormarna viner runt knutarna o regnet har piskat mot rutan under natten. Idag är verkligen en dag att sitta inne o kura när man kommer hem.

En lite lugnare morgon än normalt. Jag ska på ett frukostmöte som börjar kvart i 8. Det är en SEN start på jobbet för mig...Att få börja dagen med gratis frukost, titta ut över ett stormande hav och lyssna på en inspirerande talare, det är en ynnest.

Att dessutom ha fått tillfälle att sitta och prata med en dotter över en kopp kaffe här hemma på morgonen känns bra.

Det här måste bara bli en bra dag, trots vädret!

2 kommentarer:

  1. Ni har ett riktigt höstväder nere hos dig läser jag. Visst kan det vara mysigt med höststormarna och regnet så länge man inte behöver vara utomhus.

    Här hos mig är det för ovanlighetens skull uppehåll och solen tittar fram och det ser ut att bli en fin dag. Fast det sägs visst att vi ska få sämre väder även här uppe hos mig under dagen, så vi får väl se.

    Om några minuter är det dags för dig att bege dig på frukostmöte och det låter verkligen mysigt.

    Ha en fortsatt bra dag vännen !

    Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Klart att det blir en bra dag, du har alla förutsättningar för det med den inställningen ;0) KrAMelikram

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!