torsdag 6 oktober 2011

Wow, vilken dag!



Wow, vilken start på dagen! Föreläsning med Tomas Lyrdahl under frukostmötet. Så inspirerad man blir! Vill du ha "bara" ha nöjda kunder eller vill du att de ska säga "Wow"? Det är de som säger wow som rekommenderar dig vidare, inte de som bara är nöjda.Visst är det sant?

Min "kund" som ringde igår o var nöjd, det var ju ett "wow" för det gick så mycket fortare än vad han tänkt sig. Det handlar hela tiden om att få mer än vad man förväntat sig. Då blir det wow!




Det blev minsann inget wow när jag kom hem. En Lexie inkletad i fågelskit gav mig inget val trots huvudvärk. In i duschen med henne bara. Det var en kamp, det vill jag lova! Nu är hon ren. O jag sitter i soffan. Det blir inget mer gjort ikväll.
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!