onsdag 12 oktober 2011

Ett avbrott i vardagen



På väg mot Helsingborg, en annorlunda dag på jobbet. Näringslivsdagar med mingel, nätverkande och föreläsningar. En rolig dag blandat med dåligt samvete. För mig känns det alltid som om jag inte "jobbar" när jag åker iväg på såna här evenemang. Det blir ju liksom inget synligt resultat så direkt. Knäppt, jag vet, det här ska också göras.

För övrigt är jag så trött på Håkan Juholt så jag tror jag spyr. Trött på honom och trött på häxdrevet som jagar honom. Det enda man hör när man slår på radion eller tv:n. Han har betett sig idiotiskt men va f-n, han e väl bara människa! Han borde haft bättre vett men ingen är väl ofelbar. (OBS! Jag röstar INTE på hans parti!) Media är inte snälla alltid. Det är inte lätt att va en offentlig person.



O så vikten ja...+-0 denna veckan. Ingen träning på 2 veckor o så blev det faktiskt en kebabtallrik med pommes i söndags.....det var innan jag bestämt mig för att bli ordentlig igen...






Published with Blogger-droid v1.7.4

4 kommentarer:

  1. Visst blir man less att höra om Håkan Juholt. Så fort man lyssnar på nyheterna tas det upp. Åter och åter igen. Visst var det bra att det upptäcktes. Men nu får dom väl ge sig.
    Ha en toppendag.Kram!

    SvaraRadera
  2. Bra att det upptäcktes, och bort med honom!
    Hoppas du får en underbar dag=D
    Kram

    SvaraRadera
  3. Bort med alla som inte sköter sig säger jag...iallafall dom som ska visa hur DET SKA VA !!
    Ha en bra dag på jobbet = ))
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  4. Ha en trevlig jobbdag i Helsingborg!:)
    Kram

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!