torsdag 20 oktober 2011

Ett ljus i mörkret



Det tråkiga med höst o vinter är mörkret. Varje hundpromenad får ske i gatlyktornas sken. Tur att de finns!

Idag ser jag ändå ett ljus i mörkret. Idag landar min kära syster, hemma bara över helgen, hela vägen från Florida. Det blir kort men intensivt.



Har hittat en ny favoritlåt. Kent - Utan dina andetag. Vilken underbar text! Jag hittar ofta nya favoritlåtar när jag tittar på Idol. Låtar som jag aldrig tänkt på förut får helt plötsligt en helt annan betydelse. Lyssna o njut!




2 kommentarer:

  1. Kul med systerbesök även om det bara blir en blixtvisit :)

    ...har du tänkt låta mig vinna någongång i wordfeud...?;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag som av princip inte tyckte om Kent har fått ge mej efter att hört denna låten. En av mina favoriter just nu!

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!