onsdag 19 oktober 2011

Det blåser en vind....



Det blåser en VÄLDIGT stark vind utanför mitt hus. Näst intill höststorm Skönt att sitta inne då.

För att pigga upp mig så har jag höstpyntat mina fönsterlådor idag. Enkel o traditionellt men helt ok för mig.

11,5 år sedan det sa CRASH, BOOM, BANG mellan mig o min man. Det måste man fira! Jag tycker det är väl värt att fira fortfarande. Det blir en meny bestående av Ädelostfisk och potatismos (till de som äter det), Ceasarsallad, ett glas vitt och som avslutning en mörk chokladmousse.

Full fart med maten, äldste sonen har tur som ringde o ville komma hem, det blir god mat idag.

O imorgon då kommer syrran!

3 kommentarer:

  1. Din assistent Ninchen19 oktober 2011 kl. 19:58

    Grattis till er turturduvor! Och grattis till sonen som får en festmåltid ikväll. Mums!

    SvaraRadera
  2. Tack kära Ninchen:) Var det bra middagstips igen nu då;)

    SvaraRadera
  3. Alla anledningar att fira ska man ta vara på. Grattis!

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!